Tot timpul patronii se intreaba ce fac angajatii in timpul in care lucreaza si cati dintre acest angajati i-ar „vinde” daca ar avea ocazia sa faca acest lucru. Detectivii notri au elaborat un produs special care sa permita oricarui patron sa afle acest lucru. Este vorba despre testele de integritate pe care le putem realiza pentru a indica unui patron care angajat l-ar trada si cat de departe ar putea acesta sa mearga cu tradarea sa.
Tot timpul patronii se intreaba ce fac angajatii in timpul in care lucreaza si cati dintre acest angajati i-ar „vinde” daca ar avea ocazia sa faca acest lucru. Detectivii notri au elaborat un produs special care sa permita oricarui patron sa afle acest lucru. Este vorba despre testele de integritate pe care le putem realiza pentru a indica unui patron care angajat l-ar trada si cat de departe ar putea acesta sa mearga cu tradarea sa. Detectivii nostri au la dispozitie o serie lunga de metode pentru a determina daca un angajat isi va vinde patronul si cat de disponibil este el sa vanda.
De asemenea, prin testele de integritate, detectivii incearca sa stabileasca in mod indubitabil cat de departe este un angajat disponibil sa mearga in cazul in care a decis sa devina „agent dublu”.
Testele de integritate constau in punerea in scena a unor situatii posibile in care un angajat este pus in postura de a-si vinde (trada) angajatorul. Aceste scenarii sunt concepute de detectivii nostri pe baza experientei pe care o au si tin cont de specificul testarii si de profilul persoanei care urmeaza sa fie testata.
Detectivii nu isi propun sa demonstreze ca o femeie de serviciu urmeaza sa tradeze in schimbul a 200.000 de euro. Testele sunt concepute de asa maniera incat sa fie realiste, iar angajatii sa fie pusi in fata unor situatii posibile, nu in fata unor situatii fantastice.
In acelasi timp, in continuarea testelor, detectivii isi propun sa descopere cat de mult sunt dispusi angajatii sa faca joc dublu. Practic, se urmareste observarea acestora si stabilirea gradului lor de corupere. Un angajat poate sa scape doar cateva informatii in vreme ce alti angajati sunt dispusi sa monteze si microfoane in birouri.
Detectivii vor doar sa vada care este gradul de rezistenta al angajatilor la stimuli normali in conditii normale. Din punct de vedere statistic 20% din angajatii unei companii sunt predispusi sa isi vanda angajatorul. Din acestia, jumatate au o predispozitie mica si moderata, un sfert au o predispozitie mare, iar un sfert ar face acest lucru chiar si gratis!!!
Dupa teste, detectivii pot consilia angajatorii si angajatii pentru a-i constientiza cu privire la pericolele vanzarii de informatii si la mastile in spatele carora se ascund spionii industriali.
Be First to Comment